Virtuaalimuseo Muste, brändi-ilme

Virtuaalimuseo Muste – Brändi-ilme

Asiakas

Virtuaalimuseo Muste kokoaa yhteen Järvenpään, Tuusulan ja Keravan alueiden kulttuuriperintöä saavutettavina digitaalisina elämyksinä. Virtuaalimuseo tavoittelee elämyksellistä, vuorovaikutteista ja osallistavavaa museoelämystä, jonka voi kokea lisätyn ja laajennetun todellisuuden keinoin.

Työn kuvaus

Keväällä 2025 avautuva Virtuaalimuseo Muste sai nimensä 2024 järjestetyn nimikilpailun tuloksena.

Musteen symboliikka, muotokieli ja tematiikka ohjasivat Virtuaalimuseo Musteen brändi-ilmeen syntyä. Asiakkaan vahva visio virtuaalimuseon muuntautumiskyvystä, vaikuttavuudesta ja jäljen jättämisestä vahvistui ajatuksissamme ja sai aikaan hyvin abstrakteja ja muovautuvia olomuotoja. Näin alkoi syntyä Virtuaalimuseo Musteen brändi-ilme.

Toimenpiteet

Brändi-ilme tarvitsi hyvin tunnistettavan ja monikäyttöisen tunnuksen, joka mukautuu ja muovautuu myös kolmelle eri kielelle. Koska ilmettä tullaan soveltamaan moneen eri käyttötarkoitukseen, tuli sen pitää sisällään monipuolisia graafisia elementtejä sekä laaja värimaailma. Kaikki saavutettavasti, kuten hyvään suunnitteluun nykyaikana kuuluu.

Niin tunnuksen kuin ilmeen animoinnit vahvistavat Virtuaalimuseo Musteen tematiikkaa ja perimmäistä olemusta. Animaation keinoin tuemme muovautuvuutta, jatkuvuutta sekä lisäämme vaikuttavuutta.

Brändi-ilme koostuu niin logon, typografia, värimaailman kuin graafisten elementtien osalta ja sen käyttö ohjeistetaan laajassa graafisessa ohjeistossa.

  • Brändistrategia
  • Brändi-ilme
  • Animaatiot
  • Brändikäsikirja
  • Graafinen ohjeisto
  • Graafinen suunnittelu
  • Aineistotuotannot
Virtuaalimuseo Muste, Graafinen ohjeisto
Virtuaalimuseo Muste, Graafinen ohjeisto
Virtuaalimuseo Muste, Instagram feed näkymä
Virtuaalimuseo Muste, verkkopalvelun mobiilinäkymä

Aika uudistaa brändiä?

Mikäli brändiuudistus on ajankohtainen, poimi käytännön vinkit onnistuneeseen uudistukseen

Kymmenen vinkkiä onnistuneeseen brändiuudistukseen

Meille myös!

Tarvitsetko ehkä jotain samanlaista yrityksellesi tai palvelullesi? Lähetä meille yhteydenotto- tai tarjouspyyntö oheisella lomakkeella, tai ole meihin suoraan yhteydessä.

Ota yhteyttä - Anssi Muurimäki

Anssi Muurimäki

anssi(a)creativeday.fi
+358 400 796 229

Jätä yhteydenottopyyntö.

    Voit jättää meille tarjouspyynnön myös tiedostona (pdf,word,ppt)

    Lisää työnäytteitä

    Maahanmuuttovirasto
    Visuaalisen ilmeen päivitys

    Digiteam
    Brändiuudistus

    MBH Breweries

    MBH Breweries
    Brändi-ilme

    Sävelten arkkitehtuuria
    Visuaalinen ilme

    Fressis.fi - Älä ole koekaniini

    Fressis.fi
    Tekoäly-avusteinen kampanjatoteutus

    Pesäpalloliiton pesisliikkari
    Visuaalinen ilme

    Vantaa - Yhteinen koulu -hanke

    Vantaan kaupunki
    Yhteinen koulu -hanke

    Kokemustoimintaverkoston brändi-uudistus

    Kokemustoimintaverkosto
    Brändiuudistus

    OP Ylä-Uusimaa
    Lanseerauskampanja

    CAP-Autokoulu
    Brändi-ilmeen uudistus

    CaTe Nordic Beauty

    Cate Nordic Beauty
    Brändi-identiteetti ja visuaalinen ilme

    Metsähallitus
    Älä narraa -kalastonhoitokampanja

    Perfetta

    Kotipizzan Perfetta.fi
    Ilme- ja sivustouudistus

    Syöpäjärjestöt
    Visuaalisen viestinnän konsepti

    Bun2Bun
    Brändi-ilmeen uudistus

    Erillisverkot vastuullisuusraportti

    Erillisverkot
    Vuosikertomus ja vastuullisuusraportti

    Kotiasemasi vantaalla valokuvanäyttely

    Vantaan kaupunki
    Kotiasemasi Vantaalla valokuvanäyttely

    Pinni.fi
    Sivustouudistus

    Chalupa
    Brändi-ilmeen uudistus

    Suomen osakeliitto

    Suomen osakesäästäjät
    Brändi-ilmeen uudistus

    Allbrands.fi
    Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus