Investoi vahvaan yritysbrändiin

Lataa brändiopas

Tämän brändioppaan tarkoituksena on kannustaa sinua ja yritystänne ajattelemaan liiketoimintaanne brändilähtöisesti. Ei siksi, että se olisi trendikästä vaan siksi, että se oikeasti kannattaa. Oppaassa kerromme miksi ja miten. 

Lataa brändiopas - Creative Day

Lataa veloitukseton brändiopas oheisella lomakkeella

Jätä meille nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle brändioppaamme sähköpostiisi.

    Näitä asioita brändiopas käsittelee

    1. Brändi, Brändäys ja Yritysbrändi  

    Jotta lukeminen ja aiheen sisäistäminen oppaan myöhemmissä vaiheissa olisi ymmärrettävää, määrittelemme heti alkajaisiksi keskeiset termit, joita oppaassa käsittelemme, eli brändi, brändäys ja yritysbrändi

    2. Vahvan yritysbrändin mittarit 

    Olemme määritelleet vahvan yritysbrändin koostuvan kolmesta mittarista; 

    Branditietoisuus 
    Brändikokemus 
    Brändiuskollisuus 

    Mittareita ne ovat siksi, että ne kaikki vaikuttavat asiakkaanne ostopäätökseen eri ostopolun vaiheissa. Niiden avulla mitataan, oletteko te asiakkaanne mielessä ostopäätöstä tehtäessä, vai onko joku muu ansainnut huomion.  

     

    3. Parempia päätöksiä

    Vahva yritysbrändi auttaa sinua tekemään tietoon perustuvia päätöksiä. Tietoon siitä, mikä teidän markkinassanne toimii ja mikä ei. Ja kun toimenpiteet perustuvat tietoon, eivätkä vain tunteeseen, on niillä tapana säästää sinulle niin aikaa kuin rahaa pitkällä aikavälillä. Näin investointi muuttuu sijoitukseksi, koska se maksaa itsensä takaisin.  

    4. Mistä tiedän kaipaako yritysbrändini toimenpiteitä? 

    Koostimme yleisimmät tilanteet, josta tunnistaa kaipaako yritysbrändi päivitystä.

    5. Yksi vahva yritysbrändi, kiitos 

    Muistilista vahvan yritysbrändin rakentamisen tueksi.

    Lue myös

    Miten vahva yritysbrändi auttaa yritystäni tekemään parempia päätöksiä?

    Miksi yritysbrändiin kannattaa ylipäänsä investoida?

    Vahva yritysbrändi auttaa sinua tekemään tietoon perustuvia päätöksiä. Tietoon siitä, mikä teidän markkinassanne toimii ja mikä ei. Ja kun toimenpiteet perustuvat tietoon, eivät vain tunteeseen, on niillä tapana säästää sinulle niin aikaa kuin rahaa pitkällä aikavälillä. Näin investointi muuttuu sijoitukseksi, koska se maksaa itsensä takaisin.

    Sen lisäksi:

    1. Vahva yritysbrändi auttaa sinua ymmärtämään, mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi ja toimialastasi. Tämä tieto auttaa sinua suunnittelemaan brändistrategiasi niin, että se vastaa paremmin asiakaskuntasi tarpeita ja mielenkiinnon kohteita. Näin myös markkinoinnin toimenpiteesi on mahdollista toteuttaa sisällöllisesti kohderyhmää kiinnostaviksi ja mikä parasta, kohdennetusti.
    2. Vahva yritysbrändi auttaa sinua erottumaan kilpailijoistasi. Tietäessäsi, mitkä ovat arvosi, vahvuutesi ja brändipersoonasi ominaispiirteet suhteessa kilpailijoihisi, voit suunnitella strategian, joka tekee sinusta houkuttelevamman vaihtoehdon potentiaalisille asiakkaille.
    3. Brändisi julkisivu on kunnossa. Vahvan yritysbrändin esteettinen ilmentymä on nykyaikainen, harkittu, erottuva ja viimeistelty brändi-ilme. Se on hyvin ja selkeästi ohjeistettu ja näin eri medioihin (myös myyjien Powerpointit) tuotettavat aineistot ovat johdonmukaiset ja tunnistettavat.  

    Brändiuudistus

    Mikäli brändiuudistus on jo ajankohtainen, poimi käytännön vinkit onnistuneeseen uudistukseen

    Kymmenen vinkkiä onnistuneeseen brändiuudistukseen

    Investoi vahvaan yritysbrändiin

    Lataa brändiopas

    Brändiopas, Kirjoittaja Creative Dayn brändiasiantuntija Mikko Rauhamäki

    Tavoitteena vahva yritysbrändi?

    Tai haluatko jatkaa keskusteluja lounaan tai Teamsin merkeissä? Ole yhteydessä tai jätä yhteydenottopyyntö, niin mietitään miten voisimme kehittää teidänkin yritysbrändiänne.

    Mikko Rauhamäki

    mikko(a)creativeday.fi
    +358 40 557 4961

    Jätä yhteydenottopyyntö.

      Voit jättää meille tarjouspyynnön myös tiedostona (pdf,word,ppt)