Vantaan kaupunki – Yhteinen koulu -hanke

Asiakas

Olemme toteuttaneet Vantaan kaupungille säännöllisesti monipuolisia markkinointiviestinnän aineistoja ja kokonaisuuksia. Pääsimme toteuttamaan Yhteinen koulu -hankkeelle visuaalisen ilmeen painottuen vahvasti kuvituksiin huomioiden Vantaan kaupungin visuaalisen ilmeen.

Yhteinen koulu -hankkeen tavoitteena on vähentää segregaatiota, eli alueellista eriytymistä, Vantaan kouluissa ja päiväkodeissa kehittämällä yhteistyötä kasvatuksen ja oppimisen, kaupunkiympäristön ja kaupunkikulttuurin toimialojen välillä. Hanke edistää koulutuksellista tasa-arvoa ja hyvinvointia eri koulujen ja kaupunginosien välillä.

Työn kuvaus

Hankkeen visuaalinen ilme rakentuu kuvituksista, joita käytetään monipuolisesti kaikissa hankkeen materiaaleissa. Keskeisessä roolissa kuvituksissa ovat koulut, koulujen ympärille rakentuva vehreä kaupunkiympäristö sekä ympäristöä elävöittävät lapset ja aikuiset. Lämmin ja hyväntuulinen värimaailma noudattaa Vantaan kaupungin brändivärejä sekä kuvituksen rakeinen tekstuuri tuo elävyyttä ja persoonaa kaupungin graafisiin muotoihin.

Hankeaineistojen monimediatoteutukset

  • Printti
  • Animaatiovideo
  • Verkkojulkaisu
  • Powerpoint -pohjat
  • Kirjepohja

Tutustu sivustoon

Yhteinen koulu -kuvitus

Yhteinen koulu – Visuaalinen ilme

Hankkeen visuaalinen ilme koostuu monikerroksisesta kaupunkikuvituksesta. Monimuotoiset rakennukset ja portaikko mahdollistavat useiden erilaisten kuvituskokonaisuuksien rakentamisen erilaisilla ihmisillä ja luontoelementeillä. Kerroksellinen kuvitus toimii yksinkertaisimmillaan muutamalla rakennuksella tai elementeistä voi rakentaa kokonaisen kaupungin jättäen tilaa myös informaatiolle tyhjille väripinnoille.

Toteutukset

Hankkeen tietoutta jaettiin monikanavaisesti Vantaan kaupungin eri medioissa. Tietoa haluttiin esittää niin tiivistettyinä tietopaketteina, kuin laajoina sisältökokonaisuuksina.

Suunnitelutyö alkoi julisteen suunnitellusta, jossa esitellään tiivistetysti hankkeen pääkohdat. Kuvitusta sovellettiin presentaatiomuotoisesti esitettävään animaatiokokonaisuuteen ja lopulta laajaan verkkopalveluun, jossa on avattu hankkeen tarkoitusta yksityiskohtaisesti.

Tutustu sivustoon

Meille myös!

Tarvitsetko ehkä jotain samanlaista yrityksellesi tai palvelullesi? Lähetä meille yhteydenotto- tai tarjouspyyntö oheisella lomakkeella, tai ole meihin suoraan yhteydessä.

Ota yhteyttä - Anssi Muurimäki

Anssi Muurimäki

anssi(a)creativeday.fi
+358 400 796 229

Jätä yhteydenottopyyntö.

    Voit jättää meille tarjouspyynnön myös tiedostona (pdf,word,ppt)

    Lisää työnäytteitä

    Digiteam
    Brändiuudistus

    MBH Breweries

    MBH Breweries
    Brändi-ilme

    Sävelten arkkitehtuuria
    Visuaalinen ilme

    Fressis.fi - Älä ole koekaniini

    Fressis.fi
    Tekoäly-avusteinen kampanjatoteutus

    Pesäpalloliiton pesisliikkari
    Visuaalinen ilme

    Kokemustoimintaverkoston brändi-uudistus

    Kokemustoimintaverkosto
    Brändiuudistus

    OP Ylä-Uusimaa
    Lanseerauskampanja

    CAP-Autokoulu
    Brändi-ilmeen uudistus

    CaTe Nordic Beauty

    Cate Nordic Beauty
    Brändi-identiteetti ja visuaalinen ilme

    Metsähallitus
    Älä narraa -kalastonhoitokampanja

    Perfetta

    Kotipizzan Perfetta.fi
    Ilme- ja sivustouudistus

    Syöpäjärjestöt
    Visuaalisen viestinnän konsepti

    Bun2Bun
    Brändi-ilmeen uudistus

    Erillisverkot vastuullisuusraportti

    Erillisverkot
    Vuosikertomus ja vastuullisuusraportti

    Kotiasemasi vantaalla valokuvanäyttely

    Vantaan kaupunki
    Kotiasemasi Vantaalla valokuvanäyttely

    Pinni.fi
    Sivustouudistus

    Chalupa
    Brändi-ilmeen uudistus

    Suomen osakeliitto

    Suomen osakesäästäjät
    Brändi-ilmeen uudistus

    Allbrands.fi
    Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus